حسین آرت


گروه هنری، گرافیکی حسین آرت

درباره ما

وجود رابط کاربری در همه سیستم‌ها ضروری است و وبسایت‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. رابط کاربری به عنوان یک واسطه بین سیستم و کاربر آن قرار دارد و کاربر با استفاده از آن می‌تواند از سیستم بهره‌برداری کند.

آخرین قالب رایگان نوشته شده برای بلاگ بیان مربوط به سال 1395 است و پس از آن تعداد قالب‌های رایگان تولید شده چندان زیاد نیست و شرکت بیان هم رغبت چندانی برای تولید قالب‌های جدید از خود نشان نداده است. به‌علاوه اندک قالب‌های رایگان تولید شده نیز فاقد معیارهای لازم (از لحاظ UI و UX) برای یک قالب بهینه هستند و همین مسئله سبب شده است نتوان آن‌ها را به عنوان یک قالب خود قلمداد کرد.

از دیگر شاخصه‌های مهمی که در معرفی وب‌سایت‌ها و کسب و کارها کاربرد دارد لوگوی مناسب است. لوگو عبارت است از یک آرم یا نشانه گرافیکی که در آن از تصاویر، نوشته‌ها یا ترکیبی از این دو استفاده شده است. با استفاده از این لوگو می‌توان به معرفی محصولات یا خدمات پرداخت یا سازمان‌ها و فروشگاه‌ها و ... را شناسایی کرد.

گروه هنری، گرافیکی حسین آرت در سال 1398 با هدف اثرگذاری در بخش تسهیل ارتباط مخاطبان وب با محیط وب و وبلاگ‌نویسی تاسیس شده است، که در زمینه‌های طراحی سایت، طراحی لوگو و سایر کارهای گرافیکی فعالیت دارد.

به امید همراهی شما دوستان

گروه هنری، گرافیکی حسین آرت در سال 1398 با هدف اثرگذاری در بخش تسهیل ارتباط مخاطبان وب با محیط وب و وبلاگ‌نویسی تاسیس شده است، که در زمینه‌های طراحی سایت، طراحی لوگو و سایر کارهای گرافیکی فعالیت دارد.